19 augusti

Idag var jag med tjejerna till Fia Halén, fotograf i Järna och tog lite bilder. Vi hade fått ett erbjudande om babybilder för 295kr inkl 2 kort och tänkte att det var ett utmärkt tillfälle att få lite fina bilder. Tog med mig Emma och inser nu att det här i alla fall kommer att bli en dyr affär - för jag vill köpa ALLA bilderna. De blir så himla fina!!!!

Ida var hur duktig som helst och ledsnade inte förrän efter 30 minuters fotografering, och det var när hon skulle sitta i Emmas knä som hon började knorra lite så jag vet inte om det var för att hon var trött på att fotograferas eller om hon fick konkurrens av storasyster på bilderna... :-)

Fina blev de i alla fall!!!

Smakprov:





Jennie

Kommentarer
Postat av: Yazz

Åhhh va fina bilderna blev!! Du har verkligen tränat dina barn väl så de vet exakt hur fint de ska le in mot kameran!Kram Yazz

2009-08-30 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0