27 augusti

Idag var jag på jobbet och åt lunch med Ewa och Sandra och det var himla trevligt att vara tillbaka för några timmar. Ida fick följa med och var som ett litet ljus i vagnen - som tur var!! Kanske för att kombin inte funkade så jag var tvungen att åka Foxen vilket innebar att jag fick ta resevagnen där hon sitter framåtvänd - spännande!

Åkte upp till Motormonteringen efter lunchen och tog med mig lite fika till personalarna där och fick höra lite vad som var på gång däruppe. Efter det fick jag bråttom ut till Järna för att träffa fotografen Fia Halén och välja ut foton - vilket inte var lätt!! Det blev några stycken... money, money, money!

Fler smakprov på bilder lägger jag upp när jag får skivan från Fia!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0