28 augusti: Tjejmiddag!

Sist var det Caroline som hade tjejmiddagen så den här gången tänkte jag att det var min tur! Försökte städa under dagen men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Emma stökade till samtidigt som jag städade och Ida bestämde sig för att sova middag i 20 minuter på förmiddagen och 20 minuter på eftermiddagen. Alltså blev det en stressig och lite jobbig dag. Men den slutade desto trevligare!

Kl. 18:45 dök brudarna upp och jag hade fixat lite rosévin med fanta som fördrink och sen åt vi en planka jag fixat med kallskuret och ost och kex med lite potatissallad till. Supergott - och himla trevligt att ha lite plockmat! Så vi njöt av maten, vinet och med det sällskapet kan det inte bli annat än treligt och kvällen slutade inte förrän 01:30 då det bara var att fylla en diskmaskin och gå och lägga sig!

Daniel och flickorna spenderade kvällen hos Olivia och Nelly och hade fredagsmys så det stod härliga till med bullar, popcorn och godis!! Fuskigt...

Jennie


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, tack för en toppenmysig kväll! Var det fanta o rosé vi fick, det var hur gott som helst! Kram

2009-09-02 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0