5 augusti

En stressig morgon eftersom jag vaknade kl. 9:15 - härligt att få lite sovmorgon. Daniel hade gått ner med barnen ca 1 1/2 timme tidigare så att jag skulle få sova lite till - men han hade nog inte tänkt att det skulle bli så länge till. Vi hade nämligen planerat att komma iväg runt 10 vilket vi nu kunde se oss i himlen efter...

Efter att rusat runt och fått i alla mat och på sig kläder och packat allt som skulle med kom vi äntligen iväg och klockan hann bli halv elva istället - så var vi äntligen på väg till Cecilia, Siri och Mattias i Hässelby.

Efter en - som alltid - väldigt god lunch och supertrevligt sällskap i det fina vädret tog vi en promenad till stranden i närheten och som vanligt så låg Ida och jag i skuggan och Emma och Daniel höll sig i vattnet. Hade vi haft ett fungerande minneskort till kameran så hade jag nog tagit ett fint litet kort men det gick tyvärr inte nu... :-)

Kvällen spenderadets - inte helt ovanligt - hemma hos Madeleine och Jonathan och killarna spelade beach och vi höll koll på barnen och umgicks - mycket trevligt!!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0