Kräftskiva i Vadsbro

29 augusti var det dags för kräftskiva i Vadsbro - mitt föräldrahem i Gnesta för er som inte vet det. Pappa och mamma hade laddat upp med runt 110 kräftor och trot eller ej så gick alla förutom 8 st åt och vi var 5 st som åt. Och gott var det!!! Åh nu blir jag sugen igen när jag sitter här och skriver om det... Får nog ta och bjuda hem nån som kan äta med mig!!

Vi började med att sitta ute där mamma och pappa hade dukat upp så fint men fick efter nån timme springa in för då började det regna.



Men så fort vi kommit iordning inomhus så sken det upp och molnen blåste magiskt nog bort!! Men att börja bära ut allt igen skulle kännas allför mycket som en ABBAS Sill reklam från 90-talet och vi stannade snällt inne. Emma och Adam sov kvar och vi andra åkte hem och som vanligt som höll Emma och Adam på att busa och fnissa ända till 23-tiden. Emma berättade för mig tidigare på dagen att hon var lite orolig att hon inte skulle kunna somna för morfar snarkar så högt... :-) Men det hade gått hur bra som helst!!

Under kvällen hann vi också sjunga en del Singstar innan det var dags för oss att åka hem! Så kul...

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0