33 år!

Så där ja... då har man fyllt år och blivit hela 33 år! Känner mig inte en dag äldre än 26 men i passet står det 1976 så jag får väl lita på det.

Hade en jättetrevlig födelsedag med mina föräldrar, svärföräldrar, Björn och lilla Tyra här. Slapp uppvaktningen på morgonen och när jag säger slapp så var det för att annars hade jag behövt blivit uppvaktad innan Daniel skulle till jobbet 06.30... så det fick bli när han kommit hem istället.

Efter att mycket pengar gick åt till resan så bestämde vi för längesen att vi skulle strunta i födelsedagspresenterna till mig och Daniel i år men att vi skulle fråga Emma vad hon ville köpa och så skulle vi köpa det från henne och Ida. Hon är ju så klok vår stora tjej och hon kom på att vi saknade en potatispress och att jag hade tappat bort min vattenflaska som jag har när jag tränar: så jag fick en vattenflaska och potatispress i present!!

Så det var ännu en lyckad födelsedag!

Jennie / 18 dec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0