Gröndal, Ica och thaimat!

Oj vad härligt det var att få åka och träna på Scanias Hälsocenter Gröndal idag!! Men jag märkte att jag har tappat en hel del av min kondition - har ju inte sprungit sen innan Thailand så nu är det bara att sätta fart och träna upp mig igen!!

Efter träningen gick Anna och jag och badade med resten av våra familjer - så himla mysigt!! Det enda jobbiga var att man längtar så sjukt mycket tillbaka till poolen i Thailand... men det tar vi om ett år igen!!! Nån som ska med??

Efter badet var det dags att åka och handla!! Och på Ica Maxi var det alldeles tomt på parkeringen och bara vi inne i affären... NOT! Helt fullt med folk - inte helt oväntat kanske eftersom det är dagen för nyårsafton! Men det gick bra och vi klarade oss ut ur affären helskinnade och med vagnen full med allt som stod på shoppinglistan.

Kvällen spenderades i gott sällskap av Karin & Alex och Anna & Björn med barn och äntligen fick jag bjuda på min Thaimiddag som jag lärde mig i Thailand. Och det blev supergott och gästerna var nöjda!!

Jennie / 30 dec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0