Klä granen

Ja nu är det inte många dagar till jul så det är väl lika bra att klä granen på en gång. När jag var liten klädde vi alltid granen dagen innan julafton men både Daniel och jag tycker det är så mysigt med granen så vi brukar göra det så tidigt som möjligt efter att jag har fyllt år.

För efter jul vill jag ganska så fort ha ut granen som börjar barra lite smått så då är det bra att klä den några dagar innan så man hinner njuta av den.

Men att klä granen med en 10 månaders Ida var lättare sagt än gjort så vi fick ge upp det hela innan vi ens fått på glittret och väntade tills hon hade somnat - då gick det lite lättare. Och vi är nöjda med resultatet:



Tänkte bara på en helt annan sak... nu när jag sitter och laddar upp bilder så hittade jag Thailandsbilder på minneskortet. Så i början är det sol, hav och strand och i slutet är det snö och julgran. Vilka kontraster på relativt kort tid!

Jennie / 21 dec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0