Röstresurser

Jaha nu börjar man så smått bli klar med alla julklappar - målet var att vara klar till helgen men Ida hade visst andra planer.

Idag skulle jag ta med mig henne på en runda och inhandla de sista klapparna men hon fick för sig att hon inte tyckte om overallen jag tog på henne, sen kom mössan på och den gillade hon inte heller och sen skulle jag sätta ner henne i bilstolen och då jäklar tog hon i - för där ville hon INTE sitta.

Fick till slut ner henne i stolen och sen skrek hon hela vägen in till Weda Leksaksaffär och sen skrek hon inne i affären när jag satte ner bilstolen på golvet - hon börjar nämligen bli lite tung att bära hela tiden. Sen skrek hon ännu högre när jag satt inte stolen i bilen - så dagen blev något förkortad och det blev ett snabbt besök på Ica Maxi (där hon också skrek lite!) innan vi åkte hem och pustade ut!

Hon har blivit enormt mammig och hör hon mig eller vet att jag är i närheten så vill hon absolut vara hos mig. Himla jobbigt - men samtidigt otroligt mysigt när hon kommer krypande och kravlar sig upp i knät och kramas!

Och förresten har hon namnsdag idag (Anna) men namnsdagspresent hade jag redan ordnat!!

Jennie / 9 december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0