Emmas nya rum


Nu har vi äntligen fått klart (nästan i alla fall) i Emmas rum. Ni som vet hur det såg ut innan ser att det är ganska stor skillnad. Det har blivit en lite mer rosa "touch" på det och det kommer att bli lite mer prinsessigt när jag väl har satt upp de prinsesstickers jag köpte jag ännu inte hunnit med att få upp på väggen.

Emma blev hur glad som helst över sitt rum. Vi fixade iordning allt när hon var hos farmor och farfar och när hon kom hem på kvällen och fick se rummet blev hon helt stum och sa sen "att det var det finast rum hon sett för alltid" och dagen efter så sa hon att det var "det finaste rummet hela tiden". Det är värt hur mycket pengar som helst att få se sin älskling bli så himla glad!!!

Tänk om jag hade fått ett sånt rum när jag var liten!!! Själv hade jag ett rum som jag delade med min lillasyster som var med grå vävtapet... men det är ju också fint i för sig... ;-)

Jennie / 8 juli

Kommentarer
Postat av: Mia Eininger

åh va fint det blev! och vilken gullig kommentar av Emma :)

2009-07-10 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0