Emmas skönhetssalong


Emma hittade lite nagelack i badrummet och blev sugen på att få naglarna målade. Hon fick lite olika färger på både fingernaglar och tånaglar och frågade mig om jag ville ha lite. Hade inte riktigt lust just då eftersom jag visste att nagelborttagningsmedlet är slut men det missade tydligen pappan i huset! Emma fick till och med välja färg själv och måla bäst hon kunde. När hon var klart sa hon till mig att hon hade målat pappas nagler på tårna men att hon råkade måla nästan lika mycket utanför... Daniel får kanske reklamera pedikyren! Skönt för honom att det ska bli sommarvärme så att han kan gå utan strumpor i citytofflorna... :-)

Jennie / 21 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0