Helgen närmar sig

Som vanligt har veckan bara flugit förbi och det är snart helg igen. Alla ni på Scania har ju redan fått helg men vi andra får vänta. Trots att jag är hemma hela dagarna så är det fullt upp när Daniel inte är hemma så det är verkligen skönt när helgen kommer och vi kan hjälpas åt.

Emma gick sin sista dag på dagis idag och har nu gått på sommarlov. Tänk när man var liten och fick ha sommarlov - vilken härlig känsla. Det firades med glass efter dagis!!

Själv har jag blivit dunderförkyld men hankar mig fram tills helgen kommer då jag får kurera mig ordentligt. Vädersiten www.yr.no  visar regn från kl. 12 imorgon fredag som fortsätter hela helgen. Emma som ska på två kalas under helgen som båda ska hållas ute. Det blir att ta på regnkläderna - eller som Emma kallar sina: Allväderskläder!! För det är inte riktigt regnkläder som hon har säger hon... de är lite sträva och inte helt släta som regnkläder är. Undrar ibland vad hon får allt ifrån... :-)

Jennie / 11 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0