Helgen över...

Jaha, då är helgen över och regnet har öst ner mellan solglimtarna. Imorgon är det arbetsdag och det är då värmen och sommaren passar på att smyga sig på - tur för mig att jag har mitt "jobb" här hemma med barnen! Det blir nog en hel del frisk luft för Emma den här veckan och jag slipper ha dåligt samvete för att min barnvakt TV:n ska få jobba övertid. Men det jobbigaste när det är varmt är att det är svårt att få Emma att sova på kvällarna för det blir så otroligt varmt på övervåningen - jag får skaffa mig en annan hemhjälp - AC:n!

Imorgon är det ett nytt försök för Daniel och hans luftballongflyg - nån som vill sätta pengar på om de flyger eller inte??

Jennie / 21 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0