Idas rum

Man kan säga att vi har startat ny följetong... vi ska göra iordning Idas rum. Eller vi ska kunna gå in i rummet till att börja med. Eftersom vi inte har behövt rummet tidigare har det blivit lite av ett magasin för saker vi inte vet var vi ska göra av eller inte orkat åka iväg och slänga eller sälja. Så nu kommer straffet: Vi måste ta tag i allt på en gång... puh!!

Vi har tagit ett kort på röran som jag inte ens vågar visa men enkelt beskrivet så ser det ut som kriget! Och ni som vet hur stökigt vi kan ha det hemma kan ju bara ana hur stökigt det är därinne om till och med jag tycker det!!

Så nu när regnet ska ösa ner hela helgen (och om jag blir frisk från min förkylning) så kanske vi kan hinna med att fixa lite därinne och börja rensa. Nån som vill ha ett Billys CD-ställ i björk förresten?

Jennie / 11 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0