Korsett kanske?

Jaha, då har man varit och tränat ännu ett Core-pass på Gröndal. Det passet fokuserar ju på magen och ryggen och det är precis vad jag behöver. När jag går och bär på Ida så mycket så behöver man lite ryggmuskler och för att komma in klänningen som jag har tänkt att ha på Kristofer & Marias bröllop så behöver jag verkligen träna magmusklerna.

För jag vet att magmusklerna finns där nånstans... bakom allt överflödigt skinn efter graviditeten. Men jag vet inte om jag hinner träffa på dem innan den 23 maj då klänningen ska på!! Jag vet i för sig inte om jag någonsin skulle kommit i klänningen för jag köpte den i Krakow i somras - men eftersom jag redan var gravid så kunde jag inte prova den utan tog en storlek och höll den framför spegeln och tyckte det såg rimligt ut - men jag börjar titta på lite andra alternativ... korsett kanske hjälper? Nån som har nån att låna ut?

Jennie / 7 maj

Kommentarer
Postat av: Therése

hrm, ser inte fram emot imorgon när träningsvärken lär sätta in... Och varför får man ont först 2 dgr efter träningen? Hade det med musklernas chock att göra..? ;-)

2009-05-08 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0