25 nov: En fullspäckad dag!

Idag har vi haft det fullt upp… nästan så att man skulle behöva lite semester!

Ida vaknade med tuppen men Daniel var snäll att ta med henne på en promenad så Emma och jag kunde sova ända till 9.00 och sen var det frukostdags. Måste nog säga att jag längtar lite till en vanlig Skogaholmsmacka och kall O´boy och börjar ledsna på bacon, scambled eggs, rostat bröd, vattenmelon och allt annat som finns på frukostbuffén men jag äter massor av det ändå för jag vet att jag kommer att sakna det ganska snart efter att vi har kommit hem.

Efter frukosten var det pooldags och de sista lektimmarna med Elsa. Emmas kompis åkte hem idag men de han leka med varandra i poolen några timmar och äta lunch tillsammans innan de åkte kl. 15 vilket Emma tyckte var väldigt tråkigt - och vi också för den delen.

Daniel passade på att ta en timmes Thaimassage medan Ida sov och när han var tillbaka åt vi lunch och sen gick jag på 2 timmars Thai Cooking Class som var jättebra och jag hoppas att jag kan komma ihåg allt utifrån recepten och mina anteckningar så att jag kan laga nåt gott till er därhemma.

Vid 16-tiden var det ansiktsmålning för Emma (igen!) så det var bara att infinna sig i Miniland och bläddra igenom tidningen med de olika förslagen - idag blev det blommor.

Sen kl. 18 var det dags för Thai- & Asiatisk buffé i restaurangen och efter det var det Thai Dance Show och vi passade på att äta middag med familjen Bussler vilket var hur trevlig som helst förutom att Ida absolut inte ville sova, inte sitta i vagnen, inte sitta i knät, inte vara tyst ja hon ville mest ingenting! Men det gick bra ändå…

Jennie & Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0