Fullt upp och av med lite pengar

Ja då är kl. 17:15 och vi har hållt på att packa, städa och fixa hela dagen och det verkar som om båda tjejerna har märkt av stressen för nu somnade båda två - nästan samtidigt. Men det är bra för då hinner jag fixa lite medan Daniel är och handlar.

Jag hann med ett besök på apoteket tidigare idag och handlade en hel del. Det blir ju lite extra eftersom Emma är både nöt och jordnötsallergiker och har förkylningsastma men sen är det ju lite annat man vill ha med sig i sin egna lilla medicinväska - så apoteksnotan gick på 1479 kr!! Så mycket har jag aldrig köpt för... kände mig som en hypokondriker när jag satt där med alla mina grejer... :-)

Jennie / 21 oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0