Hinna träffa alla...

Den här veckan blir lite hektisk innan vi ska åka för vi ska ju självklart hinna packa och fixa inför resan men så måste man ju tänka på att man ska komma hem också så att vinterkläderna måste vara iordning och helst ska huset vara storstädat också så att det är trevligt att komma hem, men förutom allt det praktiska vill vi ju hinna träffa kompisarna och familjen innan vi åker.

Så igår var det söndagsmiddag hos Daniels föräldrar och med Daniels syster och familj, idag ska jag och tjejerna hem till Mia och hennes Mathilda och August - som det ska bli så himla kul att träffa. Mathilda är i Emmas ålder och Emma längtar efter att få åka dit och leka - att det finns en gullig liten bebis där bryr hon sig inte lika mycket om - men det gör jag! :-)

Ikväll kommer Anna, Björn & Tyra och äter och så hinner vi gå igenom det ekonomiska lite - eftersom det är de som kommer att kolla igenom posten ett par gånger när vi är borta och se så att det inte är några räkningar som kommer som måste betalas. Sen efter middagen åker Anna och jag och spelar beachvolley med Therese och Magdalena - så då hinner jag träffa dem också! :-)

Imorgon blir det middag med Madeleine och Jonatan och deras härliga tjejer Olivia och Nelly - som är Emmas bästisar - och sen efter middagen åker vi och spelar beachvolley så då hinner jag träffa Åsa och Michaela också! :-)

Onsdag blir det  middag med Karin, Alexander och lille Filip. De är postansvariga och får ta in posten åt oss - vilket blir ganska enkelt eftersom de är grannar.

Så det är lite att hinna med förutom att jag och Daniel ska klippa oss, vi har lite shopping kvar att göra, storhandling på Apoteket och så ska min mamma komma förbi en sväng emellan allt det här.

Men oj vilket angenämt problem - att ha för många personer man vill träffa innan man åker till paradiset... :-)

Jennie / 19 oktober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0