Nackspärr och förkylningar

Jaha... då börjar resestressen ta ut sin rätt! Nu har jag, Emma och Ida blivit förkylda och inatt när Ida började gråta och jag snabbt skulle trösta henne så åkte jag dessutom på en nackspärr som gör att jag idag bara kan titta åt vänster. Daniel skrattar och tycker jag ser rolig ut och Emma tycker nog att det ser lite konstigt ut...

Men nu gäller det att vi kurerar oss för fullt så att vi blir friska till helgen då det är party på gång och tjejerna ska till farmor och farfar - som Emma har längtat efter i flera veckor! Så idag äter vi isglass och dricker vatten, jag ligger mest i sängen och Daniel försöker få en 4-åring att sitta still och ta det lugnt - Mission Impossible kanske?!

Jennie / 15 oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0