Beachvolley turnering

Ja då har vi gått 4 beachvolley lektioner och nu var det finalen. Sista gången var det turnering där vi skulle få visa vad vi lärt oss och se om det hjälpt något!

Jag hann spela 6 matcher och vann 3 av dem vilket jag är riktigt nöjd med. Men mycket handlar om vem du spelar med. Spelade en match med en kille som säkert tyckte det var skittråkigt att spela med en tjej för han skulle påpeka hur jag kunde förbättra mig... som om det hjälper mitt i en match. Och vi spelade mot två killar som var jätteduktiga - men jag gjorde mitt bästa och det är ju huvudsaken!

Nu är det bara på´t igen och börja kursen igen på måndag! För det är såååå himla kul!! Sen får väl jag och Daniel öva när vi är på stranden i Thailand och Ida & Emma får väl sitta under ett parasoll och titta på... ;-)

Nej jag är nöjd med kvällens resultat och ser fram emot nästa turnering så att jag kan förbättra mig tills dess.

Jennie / 28 september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0