Dagens Emma frågor

Att 4-åringar frågar mycket visste jag men att det var så här MÅNGA frågor kunde jag inte tänka mig!!! Emma har nog ca 10 olika Varför/Vad/Hur-frågor varje dag och jag tänkte dela med mig lite:

De 4 frågor som jag kommer ihåg som hon hade igår (18/9) var:

1. Vad är fantasi?

2. Vad är ett örngott?

3. Varför har vissa hästar filtar på sig och vissa inte?

4. Hur gör man en toalettstol?

Vissa saker är ju lätt att svara på och vissa saker är svårare - hoppas bara inte hon kommer ihåg allt jag eller Daniel säger - för ibland kanske våra svar inte är 100%-igt tillförlitliga...

Jennie / 19 september


Kommentarer
Postat av: Daniel

Emma frågade mig imorse när hon kissade. Pappa hur gör man Barbiedockor? Jag sa att man gör armar och ben för sig och sen sätter man ihop dom, då sa hon: Nej pappa man gör plasten först. Ja vad säger man??



/Daniel

2009-09-21 @ 08:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0