Fruktkoll!

Idag var jag på föräldramöte på Emmas förskola och när jag kom hem vid halv nio låg Emma supertrött i sängen och väntade på mig. Hon vill så gärna att jag skulle natta så hon försökte hålla ögonen öppna tills jag kom. Och hon är ju så go´!

Hon frågade om fröknarna hade bakat nåt åt oss men jag sa att det hade de inte men det gjorde inget för det fanns frukt som alla fick ta. "Vilken frukt då?" undrar hon. Ja det fanns både äpplen och päron. "Va? Inga bananer? Men då kunde ju du inte ta nån frukt för du är ju allergisk mot äpplen och päron. Men du kan äta bananer..."

Hon har koll hon!! Både på sin egen allergi och min - och sin pappas!! Sötis!

Jennie / 30 september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0