Gamla kollegor

Min tidigare chef Christer är inte längre kvar på Rekryteringscentret och vi gamla kollegor på centret bestämde oss för att tacka av honom med en middag - hemma hos mig! I torsdags blev det så äntligen eftersom alla Scaniaiter är lediga på fredagar så blev det som en lillfredag och alla dök upp runt halv sex tiden!

Det blev kollektiv matlagning i form av tacos - som alltid går hem hos alla - och en massa trevligt prat - som vanligt med det här gänget. Tro´t eller ej men jag saknar faktiskt jobbet när jag väl fick vara med och höra om allt som händer och inte händer och när vi pratade gamla minnen om tiden när vi hade som mest att göra med rekryteringen.

Så vi hade en supertrevlig kväll och de sista åkte hem runt halv ett - de andra var ju lediga så det var väl lugnt för dem - själv har jag en bebbe som väljer att vakna runt 6.00 - så gissa om jag var trött när morgonen kom!!!!!

Jennie / 25 september


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0