Grabbkväll 5 September

Årets mästare skulle utses i beachvolley och tvåmanna fotboll hemma hos Jonatan. Vi var 4 st tvåmanna lag som skulle kämpa om titeln. Men hur det gick för mig kan vi prata tyst om. Jag och Björn vann iallafall tävlingen i att se bäst ut på planen då vi hade matchande matchställ. Grön och vit randiga sparkdräkter. Skitsnygga. Det flödades i sportdryck under matcherna och mellan matcherna. När vi spelat färdigt så stod Henrik och Fredrik som vinnare. Sen var det duschning som gällde vissa hemma hos Jonatan och ett gäng gick till grannen Fredrik. Och vad Henke fick i sig där är för oss en gåta för efter duschen var han sig inte lik. Vi grillade hamburgare, spelade poker, såg på fotboll och löste all värdens problem. Och allt detta sköljde vi ner med sportdryck. Jag tackade för mig 01.00 och cyklade hemåt, när dom andra rundade av vet jag ej men det ryktas om att en person somnade på stenarna utanför entren. Och tydligen så var samma person inte riktigt så pigg på söndagen som oss andra han måste ha gjort ett riktigt stark intryck på sin fru. Synd att hon precis har fyllt år annars kanske hon hade kunnat väntat sig en riktigt fin present, men det är ju snart jul så var långsint nu!!!!  Jag tackar Jonatan för ett bra initiativ och nästa år så ska jag satsa mer på att vinna inte bara vara best in show!!

//Daniel 9 September 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ett väldigt bra tips till frun att vara långsint - det är ju bara drygt 3 mån kvar till jul... =) Om det var min man som gjort så hade jag definitivt lyssnat på det rådet!

2009-09-16 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0