Ibland blir jag så trött på folk...

Idag 2/9 träffade jag på en bekant och vi kom in på att vi skulle åka till Thailand i 6 veckor. Man kan tro att folk skulle vara glada för vår skull och tycka att resan vi ska göra är spännande och härlig. Men det första den här personen väljer att kläcka ur sig är: "Jaha, hoppas ni inte får svininfluensan då så att ni måste stanna hemma!"

Måste folk alltid säga precis vad de tänker?!? Kan man inte nån gång bjuda på ett leende och säga "Nämen va kul för er"??? 

Som om man skulle säga till nån som byggt nytt hus: Jaha ska du flytta in idag - hoppas bara ni inte får inbrott?!?!?  :-)

Ja, nu ska vi ju i alla fall åka och idag är det stora sprutdagen... Hmm vi får se hur det går! Jag har förberett Emma på att vi ska åka och ta spruta idag och hon verkade helt okej med det - kanske för att det blir McDonalds efter att man tagit sprutan. Det kanske bara är jag som är nervös - man vill ju inte direkt se sina barn ledsna - men jag får visa mig stark och tuff! :-)

Jennie / 2 september

Kommentarer
Postat av: Yazz

Bitterhet/avundsjukan är ju mer svårbehandlat än svinsjukan så han borde hålla sig hemma för alltid tycker jag. :)

2009-09-02 @ 15:19:54
URL: http://yc.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

Vilket trist liv man måste ha om man alltid väljer att se det negativa med allt... Jag hoppas iaf att ni får superkul i Thailand, även om vi kommer sakna er massor!

kram

2009-09-02 @ 20:44:03
Postat av: Tessan

Förresten, det där är ungefär som att fundera på hur sovrummen ligger ifall att det börjar brinna... eller berätta skrönor om kidnappade barn... Sorry! ;-)

2009-09-02 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0