Lördag med tjejerna

Ja så har äntligen lördagen den 26 september kommit som jag sett fram emot så länge!!

Vi började med spa på Sydpoolen och var där redan kl. 14.00 och jag hade en 75 min ansiktsbehandling som var så härligt, det borde man göra oftare - om man hade lite mer pengar...

Kl. 18.00 var det bokat bord på Minako och trots mycket folk och långsam service så var maten otroligt god och sällskapet perfekt så självklart blev middagen lyckad. Men kvällen slutade inte här inte - vi fortsatte hem till Michaela och fick se hennes härligt fina lägenhet och möta upp de andra tjejerna som skulle med ut. Och ut blev idag på Berget - eller Returen som det tydligen kallas, och när vi väl kom upp dit vid halv tolv tiden så förstod jag varför det kallades Returen. Det var inte många purunga människor där inte - men vi passade ju in för vi är inte direkt purunga vi heller. Men som Anna sa: Man är glad att man inte är singel och vill hitta nån där... !

Hemfärd vid halv tre tiden med taxi Henrik Skoog som var snäll och hämtade hem oss och jag somnade vid 03.00 - vilket var typ 100 år sen man var uppe så länge - om man inte räknar ammning och bebisvaggandes!

Summa: Jättetrevlig dag och kväll med underbara vänner! Hoppas det blir en årlig tradition!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0