Underskattade tv program!

Jaha då har man haft en lugn helg och tittat en del på TV - vilket jag faktiskt inte hinner med så mycket annars. Så nu har jag upptäckt två nya program - som jag inte kommer hinna se så ofta men i alla fall...

The Secret Millionare har fått oförskämt lite reklam och borde ses! Handlar om engelska miljonärer som lever med såna som har det sämre i 10 dagar och ska under den här tiden bestämma vilka de vill skänka pengar till för att förbättra deras situation... En härlig idé i dagens värld - och man blir till och med tårögd ibland! Inte så svårt för mig att bli i för sig...

Det andra är en helt annan genre: Run´s House!! Så himla kul... Handlar RUN DMC medlemmen Rev Run och hans familj - helt otroligt härliga - så vill man bli på bra humör så!!

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0