Viusm igen...

Det där med att åka upp till Stockholm för att fixa visum är värt 1000 gånger om som jag skrev ganska nyss visade sig vara osanning! Det blev nämligen ingen resa för mig och Ida då hon har fått för sig att hon inte vill åka bil längre!!

Hon började skrika när jag lämnat Emma på dagis och skrek sen hysteriskt hela vägen till Södertälje. Slutade skrika när jag stannade bilen för att hämta Daniel och började skrika igen när han stängde sin dörr!! Så vi åkte ett var vi Södertälje och tillbaka till GÅ.

Daniel fick åka själv och jag tog med mig Ida hem - fast jag svängde för mig ICA Maxi och tog ur henne för att lugna henne och då var hon hur glad som helst. Passade på att handla lite och hon var hur nöjd som helst - tills jag satte tillbaka henne i bilen igen!! Men efter halva motorvägen hem så somnade hon!

Tur att man inte ska på långresa runt i Europa - i bil!!!

Jennie / 30 september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0