Lungröntgen

Fasen att inte min hosta ger sig! Jag fick ju luftrörskatarr i början av mars och fick äta tre olika mediciner i en vecka och för ca 2 veckor sedan kom hostan tillbaka så idag hade jag en läkartid - och självklart kände jag mig bättre idag, men jag gick ändå dit.

Och han lyssnade på lungorna och så fick jag ta ett blodprov. Sen skickade han mig till lungröntgen på Södertälje Sjukhus... och blodprovet var bra och röntgen visade inget så det var bara att ta det lugnt och ta hostmedicin! I för sig skönt att höra att man inte är allvarligt sjuk men det skulle vara skönt att få en lösning på det hela... men vi får hoppas att det ger sig snart!!

Det blir väl bra lagom till pollenexplosionen då jag blir trött i lungorna av dem istället... :-(
Oj vad pessimistisk jag blev, nej nu ska jag sluta klaga - det finns de som har det 1000 ggr värre!

Jennie / 28 apr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0