Plötsligt händer det!!!!

Jag har ju åkt buss några gånger och lämnat Emma på dagis. Mest för att Emma tycker det är roligare att åka buss än bil. Hur som helst så är det aldrig nån som har erbjudit sig att hjälpa till med vagnen om inte jag har frågat dom.
Men i tisdags blev jag riktigt förvånad. Jag stod och väntade på bussen för att åka hem och det kommer ett gäng ungdomar på ca 15 år, dom trodde säkert dom var coolast i Nykvarn där dom stod och rökte, skrek och försökte vara allmänt tuffa. Hoppas ni har bilden i huvudet och ni kan ju bara gissa hur mina tankar gick.
Men då händer det!!!! Det som jag inte trodde skulle hända. En av killarna kommer fram till mig och frågar om jag vill ha hjälp med vagnen upp på bussen. Han måste ha undrat lite vad jag var för en för jag såg nog lite chockad ut när jag svarade: JA jättegärna!!!
Som sagt plötsligt händer det och jag fick väl det här istället för en Trissvinst men i tisdags kände jag mig faktiskt som en vinnare en stund.

Daniel / 29 April

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0