Tåg till Mora

Den 1 april var det så dags för mig att ta tåget till Mora för att där bli upplockad av mannen i familjen som så snällt satt sig i bilen och kört de ca 2 timmarna det tar från stugan i Idre till tågstationen i Mora. Men som tur var så var det lugnt med trafik - åt det hållet i alla fall.

21.36 gick jag av tåget - som ännu en gång stannade med 2 vagnar utanför perrongen. Detsamma hände förra året när jag och Madeleine åkte med alla barnen... Och man är ju inte purung och hoppar den ca metern det är ner till marken så jag fick lite hjälp av Daniel som mötte mig i dörren.

Sen var det bara att sätta sig i bilen och börja färden tillbaka till stuga 31.

Vi var framme runt 24-tiden och det var ju bara att gå och lägga sig - efter att självklart ha gett flickorna varsin godnatt puss när de låg så sött och sov - åh vad jag hade saknat dem!!

Jennie / 11 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0