Barnvakt

Förra fredagen var det äntligen dags! Vi skulle få en chans att andas ut och umgås lite bara jag och Daniel och få sova en hel natt då tjejerna var hos farmor och farfar - tack ännu en gång för det!!

Vi passade då på att gå på restaurang - vad larvigt det låter när man skriver så men eftersom vi inte gör det så ofta bara vi två så blir det lite speciellt när vi väl gör det.

Vi hade tänkt att gå till den grekiska restaurangen Medusa i Södertälje men det blev istället en annan grekisk restaurang som hette Lémoni. Fantastiskt god mat och jättetrevlig stämning så det kan jag absolut rekommendera och kommer själv att gå dit flera gånger!!

Eftersom maken min hade jour så fick han lyckan att köra hem så jag fick mig ett glas rött till min oxfilé Skordato! Efterrätten orkade vi inte med så vi svängde förbi Ica Maxi på vägen hem och köpte med oss Lindt´s lyxiga choklad och lite läsk som vi snabbt slukade i oss framför TV:n.

Och sovmorgon fick vi - vi sov ända till 8.30 - vilket inte har hänt på mer än ett år!!!

Jennie / 17 feb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0