Brustet mammahjärta

Nu har ju Ida varit förkyld med feber i ett par veckor och sen på det också fått öroninflammation så hon har varit grinig och väldigt mammig - vilket man kan förstå när man är sjuk. Men det har inneburit att jag har haft henne mycket hos mig och hon har suttit i mitt knä, jag har burit henne en hel del och ibland när hon har haft svårt att sova har hon fått sova middag hos mig för att hon ska sitta upp och sova.

Men hon har alltså varit hos mig väldigt mycket och det här har ju så klart Emma känt av. Men jag trodde inte hon skulle reagera på det så jättemycket. Men så för några dagar sen så sa Emma om hon fick fråga mig en sak.

- "Mamma, tycker du inte om mig lika mycket längre? Du kramas ju inte så mycket nu - du kramar ju mest Ida".

Och vad det gjorde ont i hjärtat att höra det och jag blev så ledsen att hon kände så! Så nu försöker jag verkligen krama henne också massor och i helgen ska vi få lite egentid tillsammans då bara hon och jag ska ta och gå på bio i Heron City och gå och äta tillsammans! Det blir mysigt!!

Men det måste vara det jobbigaste nån någonsin har sagt till mig....

Jennie / 25 feb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0