Grattis vänner!

Den 10 februari hade jag en lunchdate inplanerad med höggravida goda vännen Maria Ullerfors men fick ett sms dagen innan att lunchen "tyvärr" blir inställd eftersom vattnet hade gått och det var dags för dem att åka in till BB. Så spännande!! Man blir nästan lite avundsjuk på vilken härlig och häftig upplevelse de har framför sig - kanske inte just själva förlossningen utan mer när barnet kommit och den första mysiga tiden när man lär känna sin nya familjemedlem! Hur världen liksom stannar upp och allt vänds upp och ner och man - eller jag - helt plötsligt förstår hela meningen med livet!! Jag kommer så väl ihåg när vi fick Emma att jag tyckte att det var konstigt att alla andra och världen utanför fortsatte sina liv som vanligt - vet inte folk att vi har fått barn!? :-)

Senare kom det ett sms till att deras pojke på 52 cm och 3725 g äntligen hade kommit!!

Så GRATTIS kära vänner och jag ser fram emot dagen då jag får träffa er lille!!!

Jennie / 13 februari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0