Lunchbesök

Som jag redan sagt - flera gånger - så ska jag snart börja jobba. Jag kanske upprepar mig för att själv förstå att det är sant... :-)

Men för att hinna träffa alla jag vill träffa innan jag börjar jobba så är det väl bara att sätta fart! Så i måndags hade jag mammorna Karin & Jenny här med Jennys söta dotter Adelle. Så himla trevligt!!! Förutom möjligtvis att Emma fick i sig lite nöt och fick ont i magen och det kliade i munnen - men det gick över lite senare!

Sen har jag lunchdate på onsdag och fredag och nästa vecka ytterligare ett! Det är nog det jag kommer sakna mest av mammaledigheten - förutom att umgås med barnen - att träffa vänner som är hemma och bara sitta och fika/luncha. Jag tänkte lägga in ett "i lugn och ro" efter ordet sitta men jag ångrade mig genast, för det är verkligen ingenting som är lugn och ro med att fika/luncha med två eller flera barn mellan 1-5 år. :-)

Jennie / 23 feb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0