Prinsesskalas!

Den 20 februari var det dags för Emmas egna kalas och självklart blev temat prinsessor! Så i fredags var det förberedelser på hög nivå - inhandlade all fika och fick mig också en sväng på stan - för att handla lite till godis/presentpåsarna och fick Annas trevliga sällskap - vi hann självklart med lite god lunch och lite shopping till oss själva! Jag måste ju börja uppdatera garderoben nu när jag snart ska börja jobba...

Ja kalaset var det ja...

Emma och jag bakade moccarutor och muffins - med prinsesstema förstås!



Kl. 12.30 började de små prinsessorna dyka upp. Olivia och Nelly kom först och sen droppade de fyra andra in lite senare och alla sju tjejerna var ju så himla fina i sina fina klänningar!



Det blev paketöppning, fika med en riktigt prinsesstårta, skattjakt, disco och sen lekte de i Emmas rum emellan aktiviteterna och alla verkade ha jättekul!

Och Emma var så nöjd över kalaset och hade jättekul och det är ju huvudsaken. Hon var speciellt nöjd över den otroligt fina tårtan farmor var så snäll och bakade:



Jennie / 22 feb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0