Bajs-Ida (obs! Inget för kräsmagar...)

Nej usch så får man inte kalla sitt barn!! Men igår var det helt berättigat att göra det... och det var nästan helt mitt fel!

Hade besök av Anna & Tyra på dagen och småtjejerna for runt som vanligt. Mitt i alltihop kändes en svag bajsdoft över vardagsrummet så det var bara att ta sig en lukt på någon av blöjbarnen och min första gissning var min egna lilla prinsessa. Så som vanligt tar jag upp henne och luktar lite lätt i blöjan - men råkar den här gången lägga kinden mot ryggen och får snabbt och obehagligt veta att det var hon som bajsat eftersom det var så mycket att det kommit upp på ryggen och igenom tröjan och ...... ja helt rätt gissat - och ut på min kind!!!!!

Så det var bara att ta tjuren vid hornen och ta av alla kläderna och byta om på lillan. Men byta kläder var lättare sagt än gjort eftersom hela bodyn var full och när jag skulle dra av den - vad händer då? Jo bajset smetas ut över hela hennes rygg, i hela nacken och till slut i hela håret! Ooops!!

Så det blev en dusch och sen ett bad och sen en noggrann tvätt och spritning av min kind...

Så kan det gå!!!

Jennie / 5 jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0