Bröllopsfilm

Igår blev vi helt plötsligt sugna på att titta på filmen från vårt bröllop så Daniel letade fram videobanden och videokameran och satte igång och gissa vem som blev alldeles till sig - jo Emma! Att få se mamma och pappa så fina!!

Men det var inte bara komplimanger hon kom med... hon frågade efter ett tag varför jag ser så ung ut på filmen men inte nu - ja vad säger man! Jag visste inte som jag skulle skratta eller gråta... ;-)

Ja, det var ju ändå snart 7 år sen så det är ju bara att se sanningen i vitögat och inse att man har blivit äldre och att det syns också.

Men va kul det var att se filmen och alla vänner och familj och vad härligt att se att alla var där för vår skull! Vi får ta och skilja oss och gifta om oss med varandra igen så att vi kan få ha bröllop igen... :-)

Vi hittade lite filmer på Emma också från när hon var två år och nu ser jag att de är otroligt lika varandra, Ida och hon men jag vet inte vem av mig och Daniel de är lika. Jag kan nog se lite av oss båda i dem - och tur är väl det! De får kanske Daniels "look" och min "brain"! :-)

Jennie / 22 januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0