Chokladhjälp!!

Nu behöver jag hjälp!!

Inte så allvarligt som det låter men jag behöver ändå er hjälp. Emma fick i julas en liten kundvagn med en massa låtsasvaror som hon kan leka affär med (med mig som kund!!!) och idag när jag städade i hennes "affär" hittade jag en av varorna av en chokladbit och jag kom då att tänka på en choklad jag brukade köpa när jag var yngre men jag kan inte komma på vad den heter och jag tror inte den finns kvar längre.

Jag blir tokig eftersom jag ser den framför mig och kan till och med känna hur den smakade och jäklar vad sugen jag blev på den - men jag tror inte den görs längre.

Några tips på choklad som inte görs längre?

:-)

Kram

Jennie / 25 januari

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det va rigi du menar? en liten platt chokladkaka! fast den kanske finns fortfarande ;)

2010-01-31 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0