Fullspäckad onsdag!

I onsdags var det full fart - på mig i alla fall!

Jag hade besök av Emmas kompisar Amanda och Vide och deras mammor Christina och Jeanna och vi hade som vanligt en mycket trevlig lunch. Det är alltid lika kul att träffa dem och se vad som händer med barnen och sen är det alltid lite spännande att få lite uppdatering om jobbet - eftersom båda mammorna jobbar på Scania.

Men då både jag och Jeanna har större barn så har vi dagistider att passa vilket gör att det blir ganska korta träffar - men vi kom överens om att ses någon helg även när vi börjar jobba så då får vi kanske lite mer tid! Och då kanske vi nån gång kan ses utan barn - inte för att de är jobbiga på något sätt men man har ju inte riktigt full uppmärksamhet på vad vi pratar om när tre bebisar mellan 10-12 månader far omkring!!

Kvällen var en efterlängtad kväll - för mig! Äntligen startade beachvolleyträningen igen och det var första gången på de 18 veckor som det håller på. Så ut i kylan och bli upphämtad av de andra brudarna och sen kliva in i den 25 gradigt varma beachhallen. Och att få kliva ner i en alldeles ljummen sand i bara shorts och linne är allt bra härligt - speciellt när det är snö utanför.

Träningen gick sådär för min del och min ömma högerarm är beviset på att nåt gick snett - eller nåt... det var en hel del bollar som gick snett och eftersom jag bara är öm i ena armen så gjorde jag tydligen nått fel! Får skärpa mig till nästa gång!!!! Längtar redan!!

Jennie / 14 januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0