Nedräkning

Då var ännu en arbetsdag slut och jag har kommit en dag närmare semestern! Det är inte det att jag längtar bort från jobbet men jag längtar efter att få vara ledig med min underbara familj och att få umgås med mina prinsessor varje dag i 5 veckor!!!

Men jag får inte slappna av än - jag har en dag kvar och av tidigare erfarenhet så gäller det att börja tidigt, rensa undan så fort som möjligt det jag borde göra under dagen för eftermiddagen bjuder alltid på lite överraskningar i form av en massa jobb som dimper ner som behövs göras NU och då är det bra att ha alla andra måsten gjorda! Så imorgon ska jag vara på jobbet strax innan 07.00 för att bita tag i lite uppgifter!

Sen väntar en fullspäckad helg med massor av roliga saker - men som gör att vi har det lite stressigt med packning och städning - det är ju så mycket annat roligt man kan göra istället. Äh vad gör det om det är lite stökigt när vi kommer hem? Eller om vi glömmer att packa ned en massa saker? Värre saker har hänt.. ;-)

Apropå värre saker... nu kom jag på att jag måste leta upp våra pass - som jag inte har en aning om var de är!

Jennie / 1 juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0