Familjen Ståhl

Helgen som var innehöll en hel roliga saker som vanligt!

I fredags hade vi hela härliga familjen Ståhl här med deras söta lilla Iris. Det är så kul att träffa dem och jag hoppas vi ses snart igen!

Jag hade tänkt att sluta lite tidigare för att hinna hem och hjälpa till med matlagning och städning men som vanligt hann jag inte hem tidigare än vanligt. Så när jag kom hem hade gästerna redan kommit... Men Daniel hann städa en hel del eftersom hon idag sov rekordlänge - 3 timmar 45 minuter.

Sen bjöd Daniel på en fantastiskt god grillad oxfilé och grillade grönsaker och till efterrätt blev det hemgjord Bailey´s glass - det ni!!! Och som Linda brukar säga - en riktig kalsongspräckare!!

Jennie / 15 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0