Slit

Nu börjar allt slit ta ut sin rätt på mig! Det har varit några tuffa veckor på jobbet med all rekrytering - kul men tufft och i helgen har jag båda mina tentor vilket gör att jag har suttit och pluggat nästan varje kväll de senaste 10 dagarna plus jobbat över en eller ett par timmar varje dag och det har gått jättebra - fram tills nu!

Idag kände jag att jag börjar bli enormt trött och humöret är inte lika på topp som det brukar. Men nu är det bara några dagar kvar till tentorna och när de är över kan jag slappna av lite grann sen börjar vi komma nära mål i rekryteringen också så klarar jag den här veckan - då klarar jag ALLT!

Tur att man har sin underbara familj och man blir alltid på så bra humör när man träffar flickorna och får sig både kramar och pussar när man kommer hem - Idas pussar får man dock akta sig för eftersom hon ibland får för sig att bita till lite... :-)

Jennie / 1 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0