Brandman

Idag var Emma på brandstationen med dagis och när jag hämtade henne så berättade hon allt om det och att hon hade fått sitta fram i brandbilen på väg tillbaka till dagis. Då sa hon till mig att hon tyckte att jag skulle bli brandman för då kunde hon komma och hälsa på och sen kunde vi ju ta brandbilen om vi skulle nånstans. Jag frågade om det inte gick bra med nån annan lastbil men det gjorde det inte dom låter så mycket sa hon.
 -Jag måste ju hålla för öronen när vi går till dagis när det kommer en annan lastbil.
Där ser man hon har svra på det mesta våran fem-åring.

Nej nu är det dags för sängen, övriga familjen somnade för ca 3½ timme sen. Sen får ni själva lista ut om jag nattsuddar eller om dom somnade tidigt.

Daniel / 25 Maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0