Kompisar från förr

Facebook är ju allt bra ibland! Det tar egentligen alldeles för mycket av min dyrbara tid som jag borde spendera med annat men ibland är det himla kul ändå och en sak som är fantastiskt bra är att jag har fått kontakt med några barndomsvänner och speciellt en av mina bästa barndomsvänner Mikaela.

Vi hann träffas en gång när jag var mammaledig men igår söndag var det dags igen. Då tog vi med oss karlarna också så att de fick bekanta sig med varandra - lika bra det eftersom vi planerar att ses igen!

Det är så kul att ha tillbaka henne i mitt liv igen och få prata om när vi var små. Vi umgicks massor som barn och sov hos varandra titt som tätt vilket gör att jag lärde känna hela hennes familj och hon lärde känna min så jag ser verkligen fram emot sommaren då vi tänkte göra en tur tillbaka till Hölö och grilla med hela familjen Lindroth och bada i deras Folkpool - precis som när vi var barn! Så nästa steg blir väl att grilla hemma hos mina föräldrar - och bada i deras pool - när den nu blir klar! ;-)

Jennie / 17 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0