Lördag 15 maj

Ja nu rekryterar vi för fullt på Scania och jag och min kollega Henrik har så mycket att göra att vi tog oss upp tidigt på lördagsmorgonen och brände av 4 intervjuer var på förmiddagen! Sen, lagom tills vi slutade hade det blivit varmt och skönt ute och biltermometern visade på 23 grader när jag åkte hem runt 12-tiden.

Så det fick bli en heldag ute på tomten med besök av Julia och grabbarna. Sen vid 17-tiden var det middagsdags och den njöts i sällskap av grannarna på altanen i Vänstra 8 - Karin och Alex! Så himla trevligt och så härligt att äntligen kunna grilla och sitta ute. Jag gav upp vid 23-tiden då jag både frös och var otroligt trött. Emma och Daniel kom in vid midnatt och kröp ner alldeles kalla i min varma säng... Ida fick somna i vagnen vid 20-tiden!

Jennie / 17 maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0