Sista träningen

Jaha då hade man gått 18 gånger på beachvolleyn då och det var idag sista träningen för terminen - och självklart gick det inte alls bra... :-(

Men nu är det snart sommar och då kan vi spela varje dag på Bergamovägen där våra kära vänner har en egen beachplan! Så kom fram nu solen och värm av bara fasen så vi får komma ut och spela nån gång!! Annars funderar vi på att skramla ihop lite lite värmeslingor och lägga ner i sanden... :-)

Imorgon är det röd dag och det känner jag nu att jag verkligen behöver. Den här veckan har varit den tyngsta på alla mina 3 1/2 år på Scania och jag är helt slut - men det är bara att ta nya tag på fredag igen...

Jennie / 12 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0