Studiedag

Idag lördag 29 maj hade jag en studiedag. Från skolan så betydde en studiedag ledigt men i mitt fall betydde det precis tvärtom! Jag hade ordnat så att jag var själv hemma så att jag kunde plugga hela dagen utan att bli störd eftersom jag har två tentor nästa lördag!

Ida fick följa med mormor, morfar, moster och kusinerna Edwin och Adam till Öknadagen och titta på djuren vilket hon tydligen tyckte var väldigt roligt.

Emma var hos Olivia och Nelly och lekte medan Daniel hjälpte familjen Skoog att flytta från sin lägenhet till sitt nya hus (som jag ser så himla mycket fram emot att få se!).

Så jag hann med en hel del - men jag vete fasen om jag har lärt mig nåt!?!?

Jennie / 29 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0