Torsdag 13 maj

Oj vad jag behövde den här lediga dagen! Tisdagen och onsdagen var nog de mest stressiga jag har haft på alla mina 3 1/2 år på Scania så det var skönt att få vara ledig mitt i veckan.

Jag och Emma mötte upp Madeleine, Olivia och Nelly på Ikea och jag och Madeleine gjorde en "win-win" situation av det hela. Tjejerna fick leka i "Småland" medan vi gick och shoppade och sen var det lunch med lite fika!

På kvällen blev det en spontanträff hemma hos familjen Skoog med hämtmat på menyn. Caroline ärade oss också med ett besök - även om vissa ville att hon skulle gå hem snart... :-)

Men kvällen blev inte så sen eftersom jag skulle jobba på fredagen... klämdag vadå??

Jennie / 17 maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0