Pappas flicka

Av någon konstig anledning ;-) har vi en del leksaker som ligger på golvet ibland och vi brukar ju städa dagarna i ända men när vi inte har hunnit med så finns risken att något ligger kvar på golvet. Idag trampade Emma två gånger på saker som låg på golvet och jag sa till henne att se sig för... smart som hon är svarar hon:

- Ja jag är väl lika min pappa!

För nu hör det ju till saken att Daniel har en (o)vana att trampa på allt som ligger på golvet - han ser inte saker som ligger på golvet och jag säger åt honom om det lite då och då - vilket Emma har hört så klart.

Ja så hon är nog lik sin pappa..... och det är jag glad för!

Jennie / 1 nov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0